Prvý pozdrav z nového webu

Milí návštevníci

srdečne vás vítam na tejto mojej stránke

ktorú dnes oficiálne otváram. Musím povedať, že WordPress je pre mňa, v tejto amatérskej forme, skutočne taký pekný objav. Neplatím tu nijaké nájomné a môžem si vybudovať svoju štruktúru stránok presne tak, ako to potrebujem. A myslím si, že aj esteticky sme trochu podrástli, veď to napokon sami vidíte

V tomto mojom webovom domčeku , kde som pripravil viacero izbičiek

sa teraz nachádzate sa v «predsieni», cez ktorú sa vstupuje do ostatných izbičiek. Toto je najdynamickejšia a najviac aktualizovaná časť môjho blogu. Nájdete tu informácie o mne, moje nedeľné námety na kázne príp. na duchovnú obnovu a podobne.

Ostatné «izbičky» sú viac statické, systematické, venované špecifickým témam. Dostanete sa na ne tak, že kliknete na odkaz

moje tématické blogy

a uvidíte

popis mojich stránok v jednotlivých izbách

Poprezerajte ich trochu, niečo tam už nájdete, ale vedzte, že ich treba ešte «zariadiť».

Každý návštevník mojej stránky môže aj prispieť k ich obsahu, tým, že pošle nejakú konkrétnu otázku alebo tému, ktorú by tu chcel nájsť.

Tak to je asi tak na úvod všetko.

Prajem vám veľa pekných a užitočných pobudnutí na webe a pevne verím, že vo veľkom vesmíre webu bude niekomu na osoh aj toto

moje horčičné zrnko .

Pridaj komentár

